Zgodnie z postanowieniem zebrania wiejskiego z dnia 13 02 2028 prezes stowarzyszenia Nasz Murowaniec został zobowiązany do uzyskania wyjaśnień w sprawie utraconych środków z funduszu sołeckiego z roku 2017. Poniżej pismo które zostało złożone w urzędzie:
Dla przypomnienia chodziło o pieniądze które pozostały niewykorzystane w funduszu sołeckim i zgodnie z protokołem z zebrania miały być przeznaczone na rozbudowę palcu zabaw.
A oto odpowiedź z urzędu:
Należy się dobrze zastanowić czy dalej ciągnąć ten temat. Utraconych pieniędzy zawsze szkoda, ale chyba należy się bardziej skupić na tym aby w przyszłości do takich sytuacji nie dochodziło. A tych pieniędzy i tak nie ma jak przywrócić do sołeckiej kasy. Oczywiście szkoda bo coś zawsze by się na placu zabaw nowego pojawiło.Zwłaszcza że kwoty z pisma nijak maja się do tych które zostały ustalone na zebraniu. Może lepiej skupmy się na pracy nad kolejnymi sprawami, a tą miejmy w pamięci jako błąd który nie powinien się powtórzyć.